The BBC’s newsreader Jon Snow’s bizarre claim of ‘a giant lizard’ in his

is false article A BBC Newsnight article published today was widely criticised for its misleading claims of a “giant lizard” in the US and in the UK.

The article, which claimed to show footage of the “Biggest lizard on Earth”, was first published on April 15 and was picked up by the Independent on Sunday.

However, the BBC’s online newsreader John Snow, who has also published stories in the Daily Mail and Mail Online, claimed in the article that the footage was a video of a giant lizard.

He added: “In a statement to the Independent, the corporation said: “This is just a small clip of footage from the show, it’s not the largest lizard on the planet.

“The BBC News website later corrected the article to remove the claim that the creature was a giant reptile.

However the article’s original title still appeared in the newsreader’s online archive, while its subsequent correction removed the claim.

It was only on Thursday, April 18, when the article was first reported, that the BBC announced that it had “corrected” the article.

The correction said: The original headline was incorrect and the story has been corrected.

However a copy of the article is still on the BBC website.

The BBC said that the original article was “not a complete news story”.

The article was also taken down from its website on Thursday afternoon, although a screenshot of the page was later shared on Twitter.

On Friday morning, the original version of the story was published on the website of the American newspaper The New York Times.

The Daily Mail also tweeted a screenshot showing that the headline and headline text had been changed. “

In fact, the headline was misleading, the content was inaccurate, and there was no evidence that the lizard was a real lizard,” the Times said in a statement.

The Daily Mail also tweeted a screenshot showing that the headline and headline text had been changed.

The Independent on Saturday said that it was now reviewing the article after it had seen the article and asked Snow if he would be “sorry if he had misled people”.

“I don’t think I should be sorry for that,” Snow told the newspaper.

The broadcaster said that Snow had “fessed up and apologised” to the BBC for “inaccurate and misleading” claims.

Snow, a veteran of the BBC News programme Top Gear, said he was “sorry” and had “done the right thing”.

“The article that was published yesterday in the Independent was not the most accurate one out there,” he told the Guardian.

“The headline was inaccurate. “

I’ve apologised to the broadcaster, and I’ll take the blame for that, but I’m sorry.””

The headline was inaccurate.

I’ve apologised to the broadcaster, and I’ll take the blame for that, but I’m sorry.”